About Me

My photo
i'm not a perfect person, but i have simple heart and simple love for you.. i always do something wrong becoz i'm juz a simple human !!!

" blog list "

Wednesday, March 17, 2010

been waiting so long......

been waiting....to have free time to post new entry....

yesterday, Tuesday at 1030pm...dpt call dr Abah n Mummy....suke sgt....rindu sgt....kami berborak mcm da bepuluh tahun x jumpa....smpi satu tahap mummy sebut pasal satu hal ni yg pada aku amat sensitif....tp x terasa ati pun....cume aku x suke soklan tuhhh... benci sgt....tp apepun mummy da tnye...so, i've to be honest to answer that....

aku sedar, day by day, usia aku semakin menginjak dewasa....kalo ikut zaman mak, umo mcm aku da patut ade dua anak....haihhhh...sape xnk anak wehhh....melayan keletah suami dan anak2.....suap die bile nk mkn...dodoikan die bile nk tido...LIKE IT much......but then.....aku x nk kawin.....sori mom....im not joking......its hard 4 me... n i've my own reason 4 that....its hard 4 u to understand actually....kalau lah mak faham "kenapa".... (T_T)

yes, true, ape yg mummy ckp....jgn hampakn orang yg da sayang kita.....tp...kita mcm mana??? kawin pun kene sacrifice perasaan jugak ke??? haih....org xkan faham ape yg aku rase n ape yg aku lalu.......xpe....aku xpaksa n pernah mengharapkan utk org faham aku...cume 1 je, tlg jgn paksa aku.. plezzz, i HATE that.....

mungkin mummy riso sgt....plus along pun xkawin2 lg..lepas sorang, sorang xjadik...emmmm...nk wat cmne mak, Tuhan belum berkehendakkan lagi.......Dia suruh kami jaga mak la tu...hikhikhik..

aku tahu, mak mungkin dah ade pilihannya....tp, aku xblh paksa hati aku....bende ni bkn main2....n aku tau, mummy x suke paksa anak2 die....she always let us to chose our own way...xpe la mak, if ade jodoh satu hari nanti....adelah...if not, bia la sampai mati angah dgn mak jep k...Luv U mom.....

0 comments: