About Me

My photo
i'm not a perfect person, but i have simple heart and simple love for you.. i always do something wrong becoz i'm juz a simple human !!!

" blog list "

Thursday, March 26, 2009

kamu yang hilang...

14.22,sekian lama aku tidak menerima panggilannya..mendengar suaranya, mendebarkan hatiku..dia lah seorang teman..di saat aku butuh dorongan..juga insan yang kudambakan..di saat dulu dia punya teman..namun kini kehadirannya bukan pada waktunya..silap aku atau dia..kerana memendam rasa..andai kutahu, kau punya rasa yang sama..pasti kini telah terbina mahligai syurgawi antara kita..namun takdir penentu segalanya..biarpun kau kini keseorangan..namun aku tak mampu tuk menemani..kerana kita punya jalan yang berbeda..punya hidup yang tak sama..rasa sayang antara aku dan kamu biarlah ia terpatri di sini..menjadi tembok pemisah antara aku dan kamu..sepertimana teguhnya tembok besar cina..begitulah antara kita..harusku sedari, aku dan kamu seperti utara dan selatan..timur dan barat..laut dan darat..siang dan malam..yang mana mungkin kan menyatu..namun cukuplah sekadar saling melengkapi..seperti malam adanya siang.. seperti bulan adanya bintang..kamu adalah sejarah silam..yang tak kan mungkin terpadam..hiduplah kamu dalam diam..

by : seriKandi@1638

0 comments: