About Me

My photo
i'm not a perfect person, but i have simple heart and simple love for you.. i always do something wrong becoz i'm juz a simple human !!!

" blog list "

Wednesday, March 25, 2009

ku mahu kembali..



dengan nama Tuhan yang maha agong..



yang menciptakan apa yang ada di langit..



dan apa yang ada di bumi..



sesungguhnya kau lebih mengerti..



apa yang tertulis di hati ini..



aku mohon ya Tuhan,



bawalah aku kembali ke jalanmu..



pimpinlah aku menuju agamamu..



agar aku tidak lagi tersasar dari landasanMu..



kumohon ya Tuhan,



hadirkanlah insan yang mampu..



membuat aku tersenyum di saat aku berduka..



menjadi teman ketika aku kesepian..



memberi nafas tatkala aku rasa rebah..



juga seorang insan yang bisa membawa aku mengenalMu ya Tuhan..



ya Tuhan,



aku insan lemah..



tidak berdaya menanggung beban ini..



beban dosa yang terlalu berat untuk kuhadapi..



kau hadirkan semangat baru dalam hidupku..



agar aku mampu..



menghadapi bahtera hidup yang sesungguhnya penuh penipuan..



jadikanklah aku insan yang kuat..



yang mampu menahan diri



dari rasa lemah



dari kehidupan duniawi yang tiada berpenghujung..



dan dari nafsu mereka yang membelenggu..



ya Tuhan,



andai cinta itu palsu..



hapuskanlah ia dari mataku, dari hatiku, juga dari hidupku..



andai cinta itu rindu..



rindukan aku pada KekasihMu..



andai cinta itu satu..



kuhadiahkan buatMu..



Tuhanku Rabbul Izzati..









created by : seriKandi@1410

0 comments: