About Me

My photo
i'm not a perfect person, but i have simple heart and simple love for you.. i always do something wrong becoz i'm juz a simple human !!!

" blog list "

Wednesday, June 3, 2009

in trouble....


kembalilah wahai diri yang alpa..


~ today, jiwa aku rasa kosong, sunyi, sepi... macam takde apa yang berlaku dalam hidup aku... Aku bangun dari tidur, bersiap menjalani rutin harianku..pergi ke kelas..Penuntut swasta seperti aku ini memang tiada pilihan melainkan menunaikan tanggungjawab di kampus...Adakala terbit rasa bosan dalam diri... "Sampai bila aku mesti mcm ni?..."


~ day by day, aku rasakan keseronokkan yang dulu pernah aku rasakan kini hampir hilang... Aku cuba untuk mencari ketenangan dalam diri tetapi makin aku cuba, makin teruk plak jadinya... macam ada yang tidak kena... yang paling malang sekali, aku asyik temper je lately ni..tp, aku cuba untuk menumpukan perhatian sepenuhnya pada tugas2 yang perlu aku selesaikan tapi gagal jugak... Fikiran melayang, otak jadi buntu sampai aku tak dapat memikirkan apa yang harus aku lakukan sebenarnya...


~ lagi2, akhir2 ni aku buntu utk membuat keputusan yg agak penting dalam hidup aku...aku benci buat keputusan..maklumlah, aku seorg yg cukup bermasalah utk membuat pilihan dan menentukan keputusan.. memang parah la jadinya... Tunggang terbalik hidup aku jawabnya... Aku rasa pelik, mengapa sekarang aku merasai dan mengalami semua ini?... Adakah ini tanda-tanda aku akan menghadapi masalah di masa hadapan?...


~ Aku akui, memang sejak kebelakangan ini banyak tekanan yang aku terima; dari segi plajaran, kerja, $$ dan sebagainya... aku merasakan bahawa ianya membebankan aku sehingga mengubah kelancaran perjalanan kehidupan seharian aku...Aku ingin sendirian... Aku perlu mencongak dan mengamati susur galur kehidupanku selama ini; apa yang kurang dan tidak kena sehingga ianya merubah diriku yang sebenar... Aku yakin, mungkin kerana terlalu banyak berfikir, aku lupa segala-galanya...


* Tidak, aku tidak boleh biarkan ianya berlarutan... bagaimana semua ini harus berakhir?? aku harus segera untuk membuat keputusan sebelum ianya menjadi barah..penentuan kepada sebuah kehidupan..aku tak boleh leka bermain dengan fantasi yang menipu PANCAINDERA dan MINDA..aku bukan hidup mcm dlm citer snow white or cinderella.. zai !!!! wake up !!! u've to make a decision right now..make it clear dear.. u yourself have to solve it..u've to.. oh ALLAH, plez help me..help me search my way back...oh ALLAH..crying in the middle of the night..


============lost============



0 comments: