About Me

My photo
i'm not a perfect person, but i have simple heart and simple love for you.. i always do something wrong becoz i'm juz a simple human !!!

" blog list "

Thursday, June 11, 2009

mengimbau kenangan

acap..( wei, carikan pakwe istanbul satu ek..hahaha..)

saidatun..(kesabaran sai menunggu kepulangan hadi terchenta..)

hadi...(bes nye glasgow...)


abir's daughter, AUFA.. (cumel..)

piqa..

(xbyk koleksi gmbr member2 aku..ni jep yg ade..)

------------------------------------------------------


sejuk sungguh malam nih...kebosanan melanda..final pun da selesai..tinggal adik2 aku je (nadia,poja,watip,intan, ipah n bal) yg blom abis exam.. wish u all da besh la...banzai !!!


mlm ni kije aku online je la..nk blogging malas giler..nk tido, x ngantok, nk makan xlapa..hurmmm..buhsan2...online jep..malam ni ape mimpi le aku asik bukak fenster..tetibe aku terview kat page member lame aku..'AKHIS'..miss u...da bli kete baru.. whittey viva, NCF 7007..nice touch..(da make over..hikhik..)..da grad pun die..bakal pakar microb la member aku ni..memang tu la minat die pun sejak skola dulu..kalo kelas bio n kimia je xsited memanjang..aku lak yg bosan n tido jep lam kelas pn.zaleha n zainoriah tuh..hahahha..aku benci kot subjek tuh..(ptt result hancus..huhuu..)..tp kelas physic aku x tido..sebab minat..fizik best giler..hahaha..(tp xde rezki nk smbung fizik..)



lama nya da x jumpe schoolmate aku...act, diorg de wat reu last week..tp aku x berkesempatan nk g..de jmputan kawen lak..(sbnrnya, x besedia nk jumpa diorg,donno why.. :-(.. maybe after grad aku jmpe diorg kot..)



eemm..ms view page fenster member2 aku, aku tekejut giler...member aku sorang nih. 'ABIR'..da besalin..dapat baby gurl...caption die x bley bla.."presenting our lil princess, aufa"..anak die pun de mcm muke org arab rr..yela, maknye pun darah arab saudi..aku tumpang gumbira tuk kebahagiaan kawan aku ni..abir ni act, study lg kat UIA..tp sib baek husband die da kije..someone jugak la hubby die..no wonder la nikah cpt..(elok la, avoid pergaulan bebas..ek..)..she's so lucky..



overall, member2 rame la yg da bejaye..n rame yg da nk grad..acap still kat jordan (nk wat 1st malasia aircraft..), syakir kat egypt, hadi kat switzerland, ojan kat japan..mira kat australia..yg kat mesia pun x kurang hebat, aisyah ngah wat project tuk petronas kat miri, pisah jd cikgu, akhis, microb..piqa n sai, fudtech..adi da keje ngan SHELL..iejan lak nk futher master in law..AKU???? emm..masih di sini membilang waktu berakhirnya masa.....



bangga aku melihat kejayaan anak didik 'SHAMS'...menjana permata2 gemilang pewaris negara...


..........^-^..........


0 comments: